Úvodní stránka > Dobroty z domácí pekárny, Hotovo 1-2-3, Kuchařka pro Olgu > Domácí bagetky s vůní Francie a Itálie

Domácí bagetky s vůní Francie a Itálie

Vyzkoušela jsem modifikaci receptu na špaldovo- žitné bagetky a moc se povedla.

Do těsta jsem přidala i část ječné mouky, výsledek je moc dobrý. Osvědčilo se mi nechat těsto lehce vlhké, když se ještě táhne na vařečce. Vykynuté těsto je pak nadýchané a bagetky krásně měkké a nedrobivé. Pokud těsto uděláme sušší tak, že přidáváme mouku až se přestane lepit na vařečku a stěny mísy, tak jsou bagetky pak hutnější.

A teď ta variace s nádechem Itálie a Francie:

do těsta jsem na závěr těsně před kynutím přidala na kolečka nakrájené olivy (mohou být zelené i černé, jen pozor na množství, zelené jsou docela chuťově výrazné) a dále jsem přidala toto koření: provensálské koření, kmín, anýz, fenykl.

Druhou variantou jsou bagetky s kousky sušených rajčat naložených v oleji. K nim jsem přidala oregano, tymián a anýz.

Nebo je možné obě varianty zkombinovat, dle fantazie….

Upečené bagetky jsou výborné se sýrem, nebo kouskem šunky či klobásy, hodí se i jako příloha k masu, například ke stejkům. Jediné, na co se nehodí, je na snídani v kombinaci s marmeládou 🙂

  1. Zatím nemáte žádné komentáře.
  1. No trackbacks yet.

Zanechat Odpověď

